تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 18:16
کد خبر : 69922

بیمه شدگان مبتلا به کرونا، جهت دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری به سامانه غیرحضوری مراجعه نمایند

بیمه شدگان مبتلا به کرونا، جهت دریافت غرامت دستمزد ایام بیماری به سامانه غیرحضوری مراجعه نمایند

جارستان: براساس دستور اداری سازمان تامین اجتماعی ، تمهیدات و تسهیلات ویژه ای برای پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان مبتلا به کرونا اتخاذ گردید. به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بر اساس دستور اداری ابلاغی و با هدف کاهش مراجعات حضوری ، تمهیدات خاصی برای پرداخت

جارستان: براساس دستور اداری سازمان تامین اجتماعی ، تمهیدات و تسهیلات ویژه ای برای پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری بیمه شدگان مبتلا به کرونا اتخاذ گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، بر اساس دستور اداری ابلاغی و با هدف کاهش مراجعات حضوری ، تمهیدات خاصی برای پرداخت استراحت پزشکی بیمه شدگان مبتلا به بیماری کرونا اتخاذ گردید . 

براین اساس ، با توجه به انتشار ویروس کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی ، جلوگیری از ترددهای غیرضرور ، حفظ و صیانت از سلامتی بیمه شدگان و همکاران سازمانی و بمنظور تسریع و تسهیل در پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگانی که به استناد گواهی پزشک معالج و مستندات مراکز آزمایشگاهی مورد تایید وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی تست PCR آنان مثبت اعلام گردیده ، تا عادی شدن اوضاع ، با تمهیدات و شرایط خاص انجام می پذیرد .  

بیمه شدگان مذکور حتی الامکان می بایست با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی eservices.tamin.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت غرامت دستمزد و بارگذاری مدارک و مستندات پزشکی مربوطه اقدام نمایند . 

چنانچه دوره گواهی استراحت پزشکی ارائه شده ۱۵ روز و کمتر باشد ، استراحت مذکور بدون انجام تشریفات اداری مربوط به معرفی مراجع پزشکی و تکمیل فرم معرفی یکار توسط کارفرما ، پرداخت خواهد شد . 

درصورتی که بیمه شده مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده باشد ، پرداخت غرامت دستمزد مربوط به استراحت پزشکی متصل به ایام بستری تا سقف یک ماه بدون نیاز به تایید مراجع معتمد پزشکی سازمان انجام خواهد شد . 

بررسی روزانه درخواست های سیستمی و رعایت پروتکل های بهداشتی از موارد تاکید شده در این دستور العمل می باشد . 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.